BRÖLLOP FÖR HELA SLANTEN.....

Vi drog till kupolen i morse......och vi var nästan själva där..

Ingen trafik på vägen upp och 1:a bästa parkeringen på hela plejset....Vad är alla??

Jooo just ja...på bröllop.

Inte vi..... Vi kollade när vi kom hem och kollar lite till och från nu oxå. Allt är verkligen fint och många klänningar är fantastiska. Victorias är en aning för tam enligt min mening och buketten var oxå ganska ful. Annars var hon jättefin och man ser riktigt hur glad hon är.

Kommer inte ihåg att det var riktigt sådan här uppståndelse när jag gifte mig om jag ska vara ärlig...hahahaha

På Kupolen hör jag helt plötsligt en röst inne på Vero Moda.......Ninnis mamma????  Jooo säger jag och ser helt plötsligt Ninnis kompis Julia från Göteborg stå och titta frågande på mig...Helt sjukt, då är hon på pojkväns besök i Bjursås.... Hahaha världen är sååå liten. Men vilken gullig tjej, det är en riktig kompid det !!

Appropå kompisar.......Det fiins folk i min omgivning som beter sig så illa att jag skulle vilja skita i dera halsar och sy i gen käften på dom. Då kan dom få smaka på skiten dom sprider omkring sig och ge fan i att såra andra...Skämmas tamefan.

Och måtte den som som blir sårad tänka efter och till slut förstå att det finns andra....som behandlar dig väl och inser att du är underbar mäniska..så snäll och go, men som får ta så mycket skit....helt i onödan.

Kompisar....hahahahaha, vilket skämt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 12:56:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0