KNOTT ATTACK .....

I ett moln av knott har vi fiskat i kväll.....

Jag ser ut som en helnopprig tröja i pannan...Såå sönderbiten alltså. Nu snackar vi knott attack av värsta modellen...Fick nästan panik av allt kliande.

Och ingen fisk fick vi heller...   =(

Har åkt runt halva riket för att få ut en check som är skriven på Felice..Har aldrig vart så arg på länge som på Swedbank i Avesta idag. Den stackars killen bakom disken började svettas ymmigt och blinkade så att jag trodde han höll på att tappa linserna. Det är regler som är konstigare än försäkringskassan tamefan...Men men det är bara att finna sig i skiten...

I morgon spränger jag banken     höhöhöhö.... Det är jag och Svartenbrant

Sååå skönt med en lugn fiske kväll i fjällingtjärn......



Tills knott jävlarna kom........


Fatta hur uppätna vi är, fast vi såg ut så här......hahahaha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0