TA JOBB PÅ MÅLERI..??

Inte en dag går utan att jag håller i målar penseln..Fast nu börjar jag se ett slut på allt målande. möblerna börjar ta slut liksom

Skulle verkligen vilja jobba med något dyligt. Åka runt å fixa fram fula gamla möbler som ingen vill ha, för att måla upp och grejjsa till dom så att dom blir så där gamel ful snygga liksom.....

Tänk att ha ett litet torp att hålla till i, där man kan ha färgburkarna stå framme och penslarna får stå i sina vatten fyllda glasburkar här och där...Själv springer jag runt i målarbrallor och en sliten flanell skjorta...Gött

Men nu bor jag på Malmgatan och då får man stå i trapp huset och pyssla med urkasst ljus och allt måste flyttas runt hela tiden för att inte grannen Rogga ska kliva i målarburkar och slå i tårna i någon möbel som står på tork......

Inte så kul att grejjsa då liksom....Ge mig ett torp med vedspis och trägolv och kanske ett loft att gå upp och sova på....utedass gör inget

Årsmöte på skidklubben har jag oxå klarat av i kväll + en snabbt maxpuls pass på 33 minuter. Avskyr sådana, men jag tvingar mig själv ibland....Låret värkte som SATAN hela tiden, mest i uppförs backar. Har skickat på ström där det gör ont, så i morgon är man som ny....not

GRATTIS HENRIK 17 ÅR IDAG....VÄRLDENS BÄSTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0