FÖR VIIIIIIIII HAR TAGIIIIIIT STUDENTEEEN !!!!

Det känns som om jag skulle behöva sova i 100 år.....som Törnrosa

Äntligen var detta student firande över med bal, middag och allt som hör till......

Jag har haft 7000 grejjor att tänka på och knapt sovit en blund sen i Tisdags.....

Men nu ska jag sova till halv 8 i morgon bitti (?) för sen ska jag upp och jobba....Pricken över i liksom !!

Allt gick bra igår på självaste studenten, förutom att det regnade hela tiden och alla slogs nästan om paraplyerna hemma innan vi kom iväg. Åh vilken lycka att se alla glada studenter och jäklar vad blommor och stärkelsedrycker Ninni fick..Det gick en och annan redan på skolgården, fast det får det göra en dag som denna....

För den kommer aldrig igen

Sååååå skön bild....


Tränarna + Ninni


Mmmmm....inget är bättre än en kram från en vän


Bästa "farsan" ever......

Bästa farmor och farfar ever......


Bästa mormor och morfar ever.......


Man ser lite sliten ut.....

Hej hopp

Och nu ska det ätas oxå.......


Och drickas jegermaister.....


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Mor och dotter lika som bär!

Och nej, du ser inte sliten ut.



Ja du, man får tacka för underbara "plastfarsor" och fantastiska mor- och farföräldrar.



Lotta Potta

2010-06-12 @ 23:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0