1000 KR....MAN TACKAR

Fick mig minsann en fin avslutning på balkvällen igår.....

Hade precis kommit ur badet och var på väg att göra ett svan dyk ner i slafen när Ninni ringde.....

Kan du hämta mig...NUUUUU!! Min mage (och röv) klarar inte mer..Klockan var halv 12 när jag susade i väg nermot Rottneros igen i min lilla sliver pärla. Osminkad och knapt med kläder på gled jag in på parkeringen igen...Denna gång satt jag däremot kvar i bilen.

Hemfärden gick bra, inga panik tvärnitar för att göra behov....

Väl hemma i Torsby i halv 1 snåret så får jag upp en bil med blåljus i bakarsulet som blinkar frenetiskt med helljusen......VAAAA FAAAN är det nu då tänker jag. Stannar bilen och ser att det är en snutbils jävel som vill nått....Ut kommer en kärringsnut som tror hon är Rambo.....

Vart har ni vart..?? Frågar kärringen...

EHH på bal säger jag, eftersom Ninni sitter bredvid i värsta klänningen....Hur så, får jag ur mig

Sen kommer en utfrågning om allt som om vi mördat halva bygden.....

Det visar sig att jag kört 200 meter på en väg mitt i centrum som man inte fick köra på efter kl 22.00. Jag hade verkligen ingen aning om att man inte fick det. Och medans vi stog där som byfånar och blev uppläxade av Rambo tanten så åker det fullt av Torsby raggers på precis samma vägstump.....Ehhhh säger  jag igen. Här kommer det flera. Fast det var tydligen helt ok att äka är för dom......

Summan av kardemumman blev...........1000 kr i böter !!!! Dom dyraste 200 meter jag åkt någongång. Man tackar och bockar för den underbara utgiften så här 1 dag före studenten....Kärringdjävul

I morgon ska jag stå med plakat och vifta...Fast som det känns efter att ha fått den där presenten så vore det nog bättre att vara plakat själv   hahaha

Klämmer några till fina bilder från balen.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0