SÅÅÅÅ NÄRA ATT KRAMPA....

Orolig över Ninni som tillbringat dagen på akuten igen....Magen vill inte bli bra, så nu har dom tagit prover och sen händer det liksom inget......Det kanske är blindtarmen tror dom eller en tarminfektion eller nått annat. Tur att man är på väg ner så man får kolla läget. Tråkigt är det il alla fall, för hon har ju sin studentbal på onsdag och då vill man inte ha svinont i magen och kuta på dass stup i minut....

Själv höll jag oxå på att behöva åka till akuten idag när jag var ute och kutade ......

Kände redan efter 1 km att cykelturen igår hade tagit död på mina tranben.....Och jag hade bestämt mig hemma att springa långt idag. Varför i helskotta kan man inte bryta en tanke..?? Näpp jag kutar, eller ursäkta halvsläpar mig förbi en genväg så att det bara blir typ 6 km i stället för 12 och känner mig mer dö än levande...Men nog fan ska jag springa lång alltid....så är det bestämt !!

När jag får lov att gå i 1:a rejäla uppförsbacken så inser jag att vaaaa faaan gör jag här ute ?? Men då är det som sagt redan försent....Får gå ytterligare  2 gånger och har grymma krampkänningar i baksidan av låren..Livrädd att få det oxå till på köpet.

Hela turen blev en enda plågsam påminnelse att jag är dum i huvudet på riktigt ju....

Och det dummaste av allt är att jag sprang(släpade) mig runt dessa 1,2 mil på 2 minuter fortare än sist när jag kutade samma sträcka, och till på köpet kände mig snärtig

Vart gick det fel ?????

Mina fina ungar.....något har jag ialla fall lyckat med  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0