PÅ TUR I OKÄND TERRÄNG....

En ganska så seg dag.....

Vart på sightseeing med Anki P idag..hahaha hon hade aldrig sett mina jobbiga terräng banor ute i Nordansjö. Drog i väg henne runt Gladtjärns backen, den är ju ganska så fin om man vill smaka på lite uppför...

Min baksida på låret håller på att ta kål på mig, det gör så inne helskotta ont när jag går och framför allt springer. Vet inte vad som hänt igentligen....Man är väl gamal och träig. Blir det inte bättre snart måste jag uppsöka herr Dömstedt tror jag så han får ta tag i felet. Har vilat i snart 1 vecka, men vad hjälpte det...? Nada

Sen har jag kollat på en skräckis....hehehe länge sedan man gjorde det. Det var en sådan där nu skär vi upp och så sågar vi lite, eller ganska mycket i folk....Ben och armar strök med på löpande band.

Nu ska jag kolla på 2½ grabbs..mitt absoluta favvo program 

I morgon fyller Henke år....17 bast, tänk när man var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0