ÄLVDALS BLOGGNING......

Midsommar i Älvdalen = Regn, fiske, gubbröra. grilla. kubbspel och gud vet allt......

Dåligt fiske har det vart, så nu har jag har tröttnat ur. Är hemma i kväll och kollar på datan en stund i stället.

Har vart till en tjärn i morse och försökt få på någon på kroken men som vanligt blev vi utan. Sen har vi vart till Malung och släppt av Felice och Henrik för vidare färd mot Torsby. Jag och Hasse passade på att åka till Sälen och kolla läget efteråt. Sååå fint uppe på Högfjälls hotellet och sedan fick vi ju lov att stanna vid Vasalopps starten för att gå ut och känna på känslan att stå i elit start ledet.....

Hahaha jag gick minsann ut på åkern där man står på vintern och ställde mig i start position(vid elitledet så klart)....Hasse knäppte kort som jag ska visa vid ett senare tillfälle(kan inte med kameran än)

Fy jag kände nästan pirret av nervositet bara av att stå där mitt i sommaren utan skidor.....Hur fan ska det då vara för dom stackarna som står där när det gäller...?? HUUUUUU!!!!

I morgon susar vi hemöver igen för att i slutet på veckan åka ner till Torsby och flytt.....

Här står dom stora grabbarna....och tjejjerna + jag  dvs Eliten


Här står resten = skiten


Midsommar bål i Älvdalen.....Martini+fruktsoda i en tom Portello flaska...Inget tjafs med fin bålskål här inte. Obsevera dom fina plastmuggarna vi dricker ur  =)    Ibland får vi dricka ur yoggi muggar oxå   hahahaha I like style in Älvdalen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0