ÅHHHH VAD TRÅÅÅÅÅKIGT

Idah har jag gjort något som jag riktigt avskyr !!!  Spelat minigolf

Jag är då verkligen ingen stor beundrare av denna "fjoll" grejj. Först tar det evigheter innan alla slagit på 1(!) bana..och sedan har man 17 st kvar.....Snacka ta tid.

Sist kom jag oxå    =(

Resultat...

Hasse
Felice
Henrik
Jag


Sprungit en långvända på kvällen...eller det kändes som milen var ett maraton. Fan vilket tungsprunget skit det var. Kan det var cyklingen som spökar...?? Så fort jag började med det otyget så blev mina ben gipsade tamefan...fast jag vill ju ta fram mtb:n ibland ju. Man får väl stå ut med tuuunga ben, så är det tydligen....

I morgon ska jag nog knalla XC banan......Känns som om att springa den nu bara är fööööööör mycket....Men men vem vet. Man kanske känner sig som Maria Mutola (gamal världslöpare på 400 meter tror jag det var) när man kommer upp på banan...

Alla är trötta efter 2 timmar rullskidor......även Rune passar på att knoppa fast han inte åkt  =)






Woods...eller??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0