ÅHHHH LJUVLIGA BAL

 Så var det dax igen.......

Bal....

Denna gång är jag i Rottneros, en jätte fin park i djupaste värmland. Här var det inte många käftar man kände igen och kunde stå och snacka skit med och komentera allas klänningar.....

Kan konstatera att det var mer våldsamma och fula uppsättningar av hår när fagersta hade bal. Här var det många som bara var helt naturliga och inte så tillgjorda som dom skulle vara 50 bast och skulle gå på slotts bröllop. Kul att se att det är lite olika stajl. Även klänningarna var i annan stil. Det fanns flera svarta t.ex. Riktigt skitsnyggt om man passar i det. Värstingen för dagen var enligt Felice en smällkaramell i rosa....

Min egen unge som vart såååå risig i kistan att vi knapt vetat om hon skulle komma iväg på någon bal var förstås vackrast av alla....Det är mina ungar jämt och det har dom efter sin oerhört vackra moder.....hehehe !!

I morgon ska det sista handlas till student midagen och en massa annat måste fixas....Jag måste oxå hinna komma ut i terrängen och plåga mig lite när jag är här......Kanske ska man pressa hårda 7.5:an. En för jävlig bana med ack så fin natur man kutar igenom...allt ifrån berg till spång till myr, ja allt skit finns, även mördar backar.....

Med kavaljer.....


Och utan kavlajer....Min vackra unge


grabbarna grus......


Några cider senare.....   ;)


Söta som socker....


Jag lovar att Ninni drar en fräckis här.......Förresten så är Felices drömklänning den till höger. För mig är det håret jag helst skulle vilja dö för


Frykens pärla...

Suddigt värre......Ville bara visa att det var en del enkla fast fina frisyrer


Nathalie Ohlsson och 2014 års OS hopp Simon Sveder fin klädda


Nååå vart jag nå fin då??? Jo då gumman, du var vackrast av alla


Se själv......Du kan ju se ut som folk i bland......bara du vill   hahaha





Tack snälla Maria och Sara för allt fix, trix och skjuts


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Så fin dotter.



Hoppas att både bal och student gick bra.



Ha en skön helg!



Kram



Lotta Potta

2010-06-11 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0