VILL TILL TURKLAND NUUUUUUUUUU........!!!!!!!!!!!!!

Vart fasiken tog sommaren vägen...??? Nu vill jag ännu mera åka till Turkland. Men alla priser säger att det vill alla andra oxå...tyvärr. Sista minuten för 5000 spänn..??? Näää tack

Glor som en tok varje dag på alla resor men inte fan blir det nå billigare inte....

Igår var vi till Västerås och inhandlade en mtb åt Felice. Hamnade hemma hos en familj som jobbade och bodde i Schweiz...Skapligt hus hade dom så det var inte läge att pruta liksom. Det var nästan 1:a gången som jag höll inne med mina prutfasoner. Fast cykeln var så himla fin så det fanns liksom inget att pruta på och då blir det extra svårt att få ner priset. Jag tror vi gjorde en bra affär ialla fall...

Tok rea på Gina Tricot var det oxå...Sånt gillar vi. Det mesta kostade 49 kr..gött

Idag har det pissat hela dagen så de har mest vart inomhus aktiviteter...En promenix i Gladtjärnsbackarna satt fint mellan skurarna...

Nu ska vi chipsa å dippa...gött dä mä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0