VAKEN .....JA DYGNET RUNT !!

Sovit sämmre än sämst i natt.....Som ett lik i morse.

Kollade på tv till klockan var halv 6, sen knoppade jag av...äääääntligen. man blir som ett psykfall av att ligga en hel natt och glo i taket eller på tv:n...Prisa gud att tv:n finns ialla fall så att man har nått att göra...

Så mycket sjuka program som sänds på nätterna som "vanligt" sovande folk missar...hahaha ibland börjar man undra vad dom hittar allt skit....

Vandrade som i koma hela förmidagen och fick inte ett dugg gjort......Sen kom resten av familjen på den brilianta idén med att vi skulle i väg till Västerås och titta......Värdelöst när det är slut på kontot.

Kom hem vid 6 och då var det träning på schemat...för vissa av oss

Jag har inte sprungit på evigheter känns det som. Så jag tog tag i det här med idiotspringning i Mankebo backen. Känndes att det var ett tag sedan....småtunga ben, fast ändå hyffsat om man tänker på hur mycket jag cyklat denna vecka. Mina kycklingben brukar vara som telefonstolpar när jag springer dagen efter en halvlång cykeltur....Men dom börjar väl vänja sig dom stackrarna

Ninni letar efter...ja vadå??


Tanten med tranbenen på hugget i Mankebo backen....


Någon Kallur bli man aldrig....Men tur är väl det kanske, för då är man ju mest skadad  ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0