70/20 INTERVALLER I KÖKET....

Galet stressigt på jobbet idag.....Om man säger så här, intervallerna kör jag där för tillfället   hahahaha

Jag som bestämmt att komma igång med dessa svindryga pass, har inte kommit någonstans igentligen. Jag är så slut i knoppen och kroppen för tillfället att jag bara får mjölksyra att tänka på 70/20.....

Men som sagt....Dessa intervaller kommer som impulser på kneget denna vecka. Det är fanimej så att pjucken glöder där uppe i Klackberg, och inte blir det lugnare i helgen heller...däremot värre, hur kan nått bli värre undrar jag i mitt stilla sinne....

Tog ialla fall en mil runda i kväll med springdojjorna....sååå skööönt och helt ormfritt, fast benen var som geleråttor. Kommer väl efter cykelturen i går kväll då jag trampade som en värsta Tour de France:are för att ställa av Hasse. Jag la i alla tunga växlar som någonsin gick på hojjen och blåtrampade dom sista 6 km hem som går lite lätt utför....och tamefan, gubben kom inte i fatt...hehehe

I morgon ska jag sova som en bebis....börjar kl 15.00 och jobbar hela kvällen =(    Missar hela löpargrejjen vi har här i byn....Kasst men så är det. Hejja Henrik som ska springa och känna på Norbergs motstånd.

Snygg bild på Jimpa...Ser att han har ärvt tekniken från faster..   ;)


Och vi kör vidare med Felice och SM i Huddik


Å Henrik  fortsätter i en utav mördarbackarna i Huddik....

Så är vi i Gladtjärn och pumpar mjölksyran till bristnings gränsen....


Här är den på g....


Och DÄR kom den.....storsläggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0