PÅ MED KÄRRAN IGEN......

Trot eller ej...men idag har jag vart till Västerås igen.

Hann bara hem från jobbet så var det till att kasta sig i bilen och åka mot Gäsjö för att låna kärran, vidare mot Västerås och köp av en till soffa åt Ninni.....Tar detta aldrig slut???

Svårt att hitta en vit likadan som hon har...Men nu så så var det helt plötsligt en i Västerås som till på köpet var jätte billig....Så det fick bara lov att bli en panik resa igen....

Jag prutade ner den 200 pix oxå...så jag är riktigt nöjd med affären. Passade på att passera IKEA på vägen hem. Där blev det ett nytt rumsbord som jag prutade ner till nästan ingenting för att bords skivan var lite repig....= Hasse skämdes för mig när jag klagade för personalen....Men det lönade sig minsann   höhöhöhö

Åt även köttbullar där på REA...16 kr

Någon som har rullskidor över som inte används.....Jag köper dom dirrekt, våra är trasiga   =(

Kaoset är i bakhasorna på oss.....


Henrik pysslar med gardinerna.....Önske jobbet för honom är inredare på Hemtex  ;)


Här tar han över i stora rummet oxå....Pekar och rättar Ninni om hennes uppsättning


Tydligen så vart det bra....


Handling på kvälls kröken......Bra med 14:is skjutsning   :)


En drink på farstukvisten vid 23.00 snåret.....gött dä


Man behöver inte gå långt för att se lite cruising.....Räcker med att titta ut typ


Kommentarer
Postat av: lottapotta

Ha ha, du kan göra affärer du!



Ha en skön vecka i solen.



Lotta Potta

2010-07-07 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0