JAG ÄR IRINA...ER NYA SVARTBETALDA STÄDERSKA

Jag känner mig som 200 år.......minst

Jösses vilken städar helg det vart.....Inget var städat när vi kom till Ninnis nya lägenhet, så det var bara att börja med finliret....putsa fönster, städa dasset och skura ugnar mm.mm. Sååå värdelöst.

Fast när vi var klara så vart det världens finaste lägenhet...Ville inte riktigt åka därifrån.

Vill oxå ha en lagomlägenhet(litet torp), inte detta chabrak vi bor i. Som till på köpet är helt sunkig....Så ovärt att köpa nya gardiner till fönster i rum där inte en kotte är+att fönsterbrädorna snart ramlar i golvet.. Usch och fyyyy !!!!

Vad han jag med på denna helg....??

* Träna.....nepp
* Provköra lamborghini.....nepp, nästan såld  =(
* Dricka cider på Factoriet....nepp, måla byrå när alla andra kollade på fotboll där
* Kolla in landslaget i längdskidor....nepp dom han åka hem
* Bada på den skitfina badplatsen...nepp, bada i svett i stället
* Äta kulglass på quickley....nepp, tunbrödsrulle med räksallad, blev blåst på räksalladen  =(
* sitta och slappa....nepp, piskan ven över ryggen mest hela tiden

Detta hann jag med.....

* Skura värre än en svart anställd polska i lägenhet 1....check
* Skure värre än en svart anställd polska i lägenhet 2....check
* Måla mera möbler......check
* sova minimalt.....check
* Slå sönder Ninnis vattenpipa från Turklandet....check
* Göra jättefint i nya lägenheten....check
* Dricka nästan 1 liter Sangria..check
* Träffa Pierre Mood(?) från Norberg utanför Ninni s lägenhet...check 
* Se annat man inte vill se...check
* Packa i och ur en jättesläpkärra 4 ggr..check
* Gå upp kl 7.00 måndag morgon för att åka till tandläkaren i Västerås med Felice....Check
* Jobba till 19.00 med jordens huvudvärk....check

Nästa gång jag åker ner tänker jag INTE städa ett jävla dugg.....så det så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0