EH GRABBAR VÄNTA.....NOT

Back to the real life again.....

Det suger vädret ute för tillfället....Kallt, regn ovh blåst. Vill inget göra mer än sitta framför tv:n och glo.

Förresten, det finns ju ialla fall inget annat göra här kom jag på.. höhöhö

Sista dagen på Touren....Contador tar hem kalaset och det är han väl värd tycker jag...Fast han inte väntade på den där schleck när hans kedja gav upp häromdagen. Vaaaaa vänta på en konkurent som inte hänger med ??? Skulle se ut inom andra sporter..hahaha i Vasaloppet, eh grabbar jag har taskigt fäste. Kan ni vänta om jag vallar om...NOT. Eller marathon..eh grabbar jag har lite krampkänning, kan vi softa av en stund å få lite masage..NOT. Eller Vansbrosimmet..eh grabbar jag kan inte crawla(kråla på svenska) kan vi inte alla sima bröstsim..NOT   osv osv

Hörde lite kuliga rykten om hot, polisanmälningar och annat trams idag om folk jag känner....I bland blir man lite för trött för att fatta nått..och det är väl lika bra det kanske. Säger bara en sak.....Back to Norberg igen, inavelns byn nr 1  ....Örk!!

Byns skarpaste pärla.....vill oxå haaaaa!! Ninni har ialla fall fiiin utsikt från sitt fönster


Inte mycket till titt glugg bak....Fast det är ju förstås framåt man ska ha ögonen i en sån här bil..


Impade..??


Tjej magnet..?? Jepp


Softa vid en Lambo...Gör inte ont alls


Sen blir det en sväng i en äkta Torsby bil..... ;)


Henke tar seden dit man kommer......Fram mä röva bara

Sen blir det seriös rundvandring på Karlstad universitet...Det var stoooort




Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Aha, Karlstad, där går min brorson. Tror att han trivs väldigt bra.



Japp, det är bra, då får du lära känna Karlstad också.

2010-07-26 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0