22 SOM GETT MIG 2000 SPÄNN......

Dagen har vart händelserik......

Kattskrället hittade hem framemot 2 tiden i natt.....Sprang runt huset 100 ggr och ropade, till sist så ställde vi upp dörren och gick och la oss. Rätt var det var så hoppade hon upp i sängen och jamade....Då kunde man äääntligen somna.

Åkte till sopstationen med en massa skit. Parkerade bakom en släpkärra full med möbler som några gubbs skulle till och slänga i en container...STOPP skrek jag nästan til dom. För där på kärran fanns minsann en del godsaker. Innan ni hivar skiten så vill jag glo lite på dom och kolla om det är något som är fint...Dom skrattade gott åt mig när jag rev runt bland grejjorna......Och vips så låg allt i våran bil = Gratis är gott.

Superfina trästolar att måla om.....fint gamalt rumsbord, oxå att måla om och så en frän mojjäng att ha i köket som är som ett skåp/hylla eller nått....Det har Henrik och Felice redan börjat måla på.

Vi har ätit supergod kulglass på kiosken här utanför och sen har vi inkasserat en del gratis prylar som Ninni fått i inflyttnings presenter från olika företag här i byn.....En såg tex   hahahaha

Vi avrundade kvällen med bilbingo......Proppat med folk som spelade och alla provade tutan innan det drog igång. Vi skrattade så vi skrek i bilen.......Sen var det slut skrattat. Bägge bilarna som stog bredvid oss vann minsann, den ena 1000 kr och den andra jäveln 4000 kr.....och vi ingenting !!!!! Fast jag var 1 nummer ifrån 2000 kr i evigheter, kommer alltid att avsky numer 22 efter denna kväll.

Hur som helst, det var ialla fall en anorlunda grejj att göra och riktigt kul.....3 timmar tog det(?)

Ninni pös precis ut på bil kurragömma..??? Man åker tydligen runt och gömmer sig med bilen på byn och sen gäller det för den andra att hitta en...Ja ni hör ju själva, fast jag skulle ju faktiskt ocå vilja ha vart med och gömma bil. Fast nu blev tanten kvar hemma, ska faktiskt gå å knoppa så man orkar med morgondagens bravader.....Vad det nu blir   =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0