IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG..FÖR DET ÄR MIN FÖDELSEDAG

Vilken födelsedag....

Det började med att man skulle försöka att ta sig upp på morgonkröken , efter att man vart ute och förlustat sig i går....Eller vad man nu kan kalla det för när man går en sväng till puben och dansar bugg(?) med Ockelbo folk när det är diskodans man ska utföra....Så kan det bli när haspen inte är på liksom.

Träffade gamla skidåkar kompisar ända däruppifrån som vart här och sprungit stafett.....Hur konstigt som helst att träffa dom på den lokala puben bara så där..Och till på köpet rejält på trycket  hahhahaha. Skit kul i alla fall.

Men jag vek ner mig tidigt...Drog mig hemåt vid halv 1...mer dö än levande, somnade inom 15 sekunder...ZZZZZ

Slitit arslet av mig hela dagen igen..Men nu får det fan i mej vara nog för denna gång. Jag har ont överallt utom i håret....

Vart ut och ätit på kvällskröken...Busade till det och tog en cider, trodde jag skulle bli knall men jag gick rakt och fint hem..tror jag  ;)

Har fått så fiiina presenter på min dag idag....kudde, örngott, choklad och ett par dö raffiga hipster i neonorange och svart(?) Dom tyckte Felice att jag skulle ha.....Måtte man inte hamna på lasarett i dom någon gång, då får väl personalen sig ett gott skratt...

Nu ska jag kolla lite på fotbollen och samandrag på Girot i Frankrike....såg att det blivit några rejäla kötta vurpor idag..ajajajajaj

Måste även passa på att gratta ostkroken Anna Fjällman som fyllde 19 år i veckan, och JAG glömde att fira henne....Åhhh vilken katastrof Anna. Hur glömsk får man vara?? Kom på fika någondag när du har rast..Du köper fikabröd och jag håller med lokal..hehehe

Såååå gulligt att jag grät en skvätt....Tack snälla söta unge för alla fina presenter. Älskar dig med

Kommentarer
Postat av: pisi

älskar och saknar dig (redan).. <3 puss

2010-07-12 @ 20:09:06
Postat av: Lotta Potta

Vilka fina döttrar du har, det är såna kort man vill ha i framtiden när barnen flyttar hemifrån.



Grattis i efterskott.



Kram



Lotta Potta

2010-07-16 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0