STÄDDAG......

I dag har det sista städats ur Nínnis lägenhet......Ääääääntligen är den klar för besiktining.

Sen har jag handlat 100 gånger känns det som. Plånboken blir alltid extra tom här nere liksom.

Felice och Henrik har åkt rullskidor på någon sorts bauta långtur runt någon Finnsjö idag....Nätt liten sträcka på en 5 mil. Jag undrar om dom tränar för Vasaloppet eller vadå...??? Och i morrn skulle dom springa Brutal loppet på förmidagen för att senare på eftermidagen klämma ett pass till.....Här kör vi tills ögonen hoppar ur skallen.

Just ja...I morrn ska hela gänget på bilbingo. hahahaha sååå fränt, undrar hur man gör bara. Jaja det ordnar sig bara vi kommer dit. Måste kolla så att tutan på bilen funkar innan vi drar i dit....

Jag har minsann kutat hårda 5:an i dag....Fy vilken pest, vart tog min löpkondis vägen???

Här nere i Torsby är det värsta turist tillströmningen. Folk i massor överallt, fast det är bara kul att se att det fortfarande finns liv i den lilla söta byn, till skillnad mot korsdraget i Norberg.

Här finns massor att göra......Det är dans nästan varje kväll någonstans häromkring och vill man så kan man som sagt spela bilbingo på en hel hög med ställen här i krokarna. Och man kan faktiskt ta en kulglass efter kl 19.00...bara det.

Nu måste jag ut och leta efter katt skrället om rymmde när Ninnis kompis öppnade yterdörren.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0