SÅ VAR JAG HÄR IGEN.....

Nu är jag(vi) i Torsby.....Igen

Tar några dagar här nere så man får träffa ungen sin någongång. Hon jobbar hela sommaren så då får man åka hit om man vill se skymten av henne...

Till hösten börjar hon troligen på högskolan i Karlstad. Det är någonting innom psykvården hon ska gräva sig djupare ner i.....3 år ska det pluggas och på lördag ska vi ner och få en rundvandring på universitetet som hon ska gå på. Blir intresant att se hur det ser ut.

Dom andra 2 gökarna Felice å Henrik har tagit ett Hovfjälls race idag....Det var 2 riktigt trötta åkare efter den omgången. Och i morrn laddas det för ett 5 mils pass runt Finnsjön här...

Jag ska nog softa tror jag......Kanske att jag tar en tur på kvällsröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0