NÄSAN PEKAR MOT TORSBY......

Sitter och väntar på att dra till Torsby....

Tar mig inte för med något, men jag har ialla fall packat färdigt allting..tror jag

Kärran är knökfull och jävlars om det är mycket färgavskav när vi packa ur på mina fint målade möbler som jag slitit häcken av mig med dom sista veckorna....Har tagit färgburken med för säkerhets skull.

Kanoners väder har det blivit lagom till flytten, så att man ska löka sönder när man ska bära och kånka prylar i 3 dagar....Ska nog även försöka hinna med en urstädning av den gamla lägenheten oxå...Och så vill jag hinna bada i sjön, äta glass på Quickley, kramas med Krösa, pussa på mina flickor, krama Henrik och kanske någon annan som jag inte fått träffa än, undrar varför ;)  sen vill jag hinna putsa på alla möbler som Henrik ska ha med sig till Järpen, träna, kanske hinna se landslaget i längdskidor som är i Torsby på träningsläger denna vecka, Höra om jag får provköra Ninnis grannes Lamborghini(om den inte är såld) och så klämma in Factoriet och en cider på bryggan...Ojojoj det blir till att vara på tå hela tiden märker jag..hahaha. Nada problema

Sista minuten till Turklandet 1600 kr.....mja kanske man drar sig i väg igen om någon vecka. Lika dyrt att vara i Sverige ju.....

Over And Out

Åhhh ljuvliga Turkland.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0