MORGON TUR SOM ÖVERGÅR TILL EN MIDAGSTUR....

Magen full av gröt......Nu väntar ett 6 mils pass på mtb:n

Hör ni inget innan helgen så kan jag ha hamnat i koma under turen.....eller efter!!

Länge sedan jag gjorde en lång(?) vända på cykel. Min röv kommer att vara som en baboooon i kväll...

Bada i Vansjön efteråt..om jag tar mig uppför den sista lilla knäppen som är innan man är framme. Annars får jag väl krypa dit....Sist han jag inte få på mig badkläderna enns, jag hoppde i med med cykelkläderna, skorna åkte av ialla fall...

Tittar ut och ser tanterna går till Elsas konditori för att fika...vissa cyklar med sina "kärring"hojjar med cykelkorg till våran badplats Noren.....Jag måste vara knäpp som gör detta i värmen. Fast jag tycker det är så himla roligt.  Bada hinner jag ju faktiskt göra om några timmar..Och fika har Hasse med sig när han kommer till stugan. Så jag har det ganska bra ändå kommer jag på  :)     ..................Och det bästa, jag kan äta pizza ikväll med världens bästa samvete   ;)

Näpp nu väntar blöjj byxorna.....Dom är bra med sååååå fula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0