KUNG FÖR EN KVÄLL......

Gick upp i morse...eller släpade mig upp, rättare sagt.

Grannen hade allsång med sin polare till låååångt in på natta. Gyllene tider på full kräm vid 2 snåret uppskattas inte!!!!!

Då var det sagt....Dammade av XC banan med Anki vid 10. Kämpigt med trötta ben efter gårdagens övningar, men det var bara att trampa på uppför i liftbacken det......Nu håller jag på att övertala Anki till ett intervall pass i morgon...Hon är inte så där skitsugen på det, men det ska vi nog kunna ändra på...hehehehe.

Jag VAR kung på bilbingon i Söderbärke i kväll...Jag som aldrig vinner ett skit fick helt plötsligt in en rad+full bricka.....Fatta hur mycket vi skrek i våran bil....mest jag då förstås. Och så blev jag vips 350 kr rikare. Hade det vart i Torsby så hade jag haft 3000 mer...Skit oxå, fast jag är nöjd ändå. Vi var nästan yngst oxå...bara en sån sak =)

Extar trött är jag oxå, så nu blire bingen.....Och synd Henrik att du fick en full rad efter mig. Du måste vara lite rappare med bingospelandet ju.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0