INTE MYCKET HÄNDER.....

Dagarna rullar på i hettan....

Igår vart det en långprommis med en kompis mitt på dagen.....Ska försöka få henne till att träna med mig, backintervaller och annat skit som är kuligare om man är 2 eller flera....höhöhö Anki, du vet inte vad du har framför dig..hehehe nu ska du få smaka på!!!

Sen var det tv för hela slanten..friidrott och cykel, fredagen var räddad liksom...

Idag har jag tvingat Hasse på en cykelvända på morgonen..varmt som satan fast kl var 10 bara. Blev en kort vända på dryga timmen..1,15 för att vara noga. Sen har det var lite annat att grejjsa med här hemma... Felice och Henrik kom hem..ÄÄÄÄntligen åh vad jag saknat henne(dom) så nu är det full rejs i tvättstugan igen...

Kanske åker vi till Torsby till veckan för ett rejält träningsläger med lite grispass i backarna som landslaget lägger sina grunder i......Rullskidor i Hovfjället eller Tosseberget och kanske lite stavgång på långberget.....Sen får vi inte glömma Brutalloppet. Idiotabanan för dom som inte är så klena på att löpa...Eller så blir vi hemma i fartfylda Norberg. Vi får se vart näsan pekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0