HELLRE FATTIG OCH SNYGG.....ÄN RIK OCH FUL, HEHEHEHE

Pungen är tom.....Ja inte Hasses utan min  ;)

Rullskids köp idag...Svettades ännu mer av att betala dom än jag gjorde utomhus i lökvärmen som vart idag..Men nu får ungen ialla fall åka på riktiga grejjor, gött dä.

Tungt när man ska betala allt själv !!!! Nada hjälp, men det är väl så när fattigheten(?) tränger sig på....tur att mor och far+gamla svärmor och svärfar är med i matchen ialla fall...

I dag vakande jag av ilskna signaler på dörren......Öppnade och där utanför stog en arg kärring med våran blytunga stora sovrumsfönster lampa(?)i näven...eh

Den hade blåst rakt ut från det öppna fönstret och ner på trotoaren från 2:a våningen, och nästan träffat henne i knoppen..hahaha så sjukt att jag började skratta. Skulle jag aldrig gjort kan jag tipsa om.....Fan vad arg hon var  hehehe

Nu nynnar jag i högan sky till Lotta på Lisseberg..50 års kris på g   :)

På promenixen i kväll så hittade jag milioner av dessa godingar..mums


Och så hamnade jag mitt i en mc träff för gubbs....Denna som någon åkt dit på, var snuskigt snygg och biffig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0