EN GRILLAD TACK.....

Eftersom jag börjar bli som en pensionär....så spädde jag på det ytterligare med att inhandla ett stycke cykelorientering idag...(?)  = cykla runt Norberg omnejd och leta kontroller som sitter lite på udda ställen....

Hasse och jag drog i väg och höll knapt på att hitta nr 3.....Tillslut efter mycket letande så var 3:an i hamn, hehehe tänker inte tala om för Felice vart den var..

Ska fortsätta med ett gäng kontroller någon annan dag..prov orienterade idag bara.

Åkte ut till suveräna Vansjön och grillade korv och badade senare på kvällen....Smaskade i oss nygräddad hallonpaj med vaniljsås, korvar i alla längder och smaker, potatis sallad, räksallad och fasiken allt möjligt.....Badet höll knappa 20 grader..brrrrrrr. Jag tog 5 simtag tror jag, medans dom andra badade för fullt(idioter)

Efter smällmidagen ute vid sjön, så tog jag mtb:n hemåt Norberg....Kom lagom hem tills det började mörkna, trött i mina tranben efter dagens motionerande...

I  morgon bitti rastar jag Anki runt SM banan i mtb som vi hade.....dryyyygt kan jag lova. Vi går om det är någon som undrar om vi ska hojja runt...hahahha  NOT

Ryktas även att vi kanske ska på bilbingo i morgon i Söderbärke  :)     hahahaha sååååå sjukt kul

Bästa stugan...




Knappa 20 grader i spat.....extra suddig bild, men jag frös så jag skakade av badet  ;)





Ett tu tre...på det fjärde ska det ske..på det femte gäller det..och


På det sjätte smäller det....

Rumpnissar....



Tjoflöjt.....


Dax att dra upp nu Henke....

Mmmmmm mums



Nu är man proppmätt..


Idioterna som skiter ner hela bryggan.....med diarré till på köpet!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0