BRYGGHÄNG I VANSJÖN.......

Idag har jag doppat mig för första gången...Åh det var ju riktigt jätte varmt ju.

Eftersom jag är ledig i dag, så passade jag på att lägga ut Felices lite(mycket) för stora mtb på Blocket igår kväll.....Tydligen alldeles för billigt(?) Kl 7,00 ringde den första...Sen rullade det på med värsta terrorn tills det kom en gök från Eskilstuna och köpte den kl halv 11...Så fort gick det. Nu är vi alltså på jakt efter en ny(begagnad) till henne...

Får väl ha lite koll själv på blocket...

Tog tag i min egen cykel och trampade ut till stugan i Vansjön för ett premiär dopp.....Höll på att bli tokig innan jag kom dit, det blåste småjävlar och det var lika varmt som där dom där jävlarna hör hemma...Om ni fattar   ;)

Efter 3 timmar var det tjockt med folk på bryggan....Inte en sportmössa på att sola topless där inte, hahahaha. Halva min broders familj var där och kompisar till dom...Trevligt med lite girls talk på bryggan i solen.

Vatten tempen visade på skapliga 25 grader....Till och med Hasse kröp i för en kort sekund.

Nu öser regnet ner, men vad gör väl det....Jag är ju som sagt på väg in i någon sorts kris, så jag kollar på Allsång på Skansen....Och mina favvosar Timotej från melodifestivalen har vart med med sin suvertäna låt KOM....Jäklar vad jag ylade med i verserna....Nåt är fel är det på mig??? Jag har aldrig förr kollat på detta töntiga pogram, men nu trallar jag glatt med och har knapt tid att sitta vid datan.....Sinnes undersökning nästa ????????????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0