50

Ställa klockan i morse och knata upp för en stärkande tur runt Håberget med Anki P.....

Först skjutsade vi ut ungarna till Gäsjö för lite målning av hönshus. Kom på att vi kan ju faktiskt dra repan runt Håberget därifrån, blir en extra sväng...men det gör inget på så vältrimmade bruttor som oss  ;)=

Hahaha bruttor...vilket ord, 100 år sen man använde den benämningen på fruntimmer

Det är det jag säger, 50 års grejjorna börjar närma sig....Nojjan om att ska det bara vara så här...?? Ska jag verkligen bo i detta korsdrag hela livet...?? Är jag inte lite väl lös i skinnet...??? Är jag inte lite väl tråkig som dricker 1 gång i halvåret(inte enns det)....?? Är jag tunnhårig...??? Är jag inte lite oftare på Lindex än Vero Moda...??? Ta med en egen påse när jag handlar...??  Och den värsta..Tittar på Allsång på Skansen, och till på köpet trallar med..??

Nä tänk att vara 20 igen och åka runt i min killmagnet....Den svarta och rosa bubblan som var precis överallt i Sverige och ställde till en massa bus..ÅÅÅÅÅÅHH det var tider det. Jag är sååå nöjd att jag har haft en riktigt kul och galen period i mitt liv. Man hade liksom inga problem...eller jo det hade man ju, fast det var angenäma problem mestadels  ;)    höhöhöhö

Nog om detta....Jag har en kompis som fyller 50 inom en månad...får väl se om det blir stoora ångesten besöker henne, eller om liksom bara finner sig i saker och ting och glider med....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Skansen. =)

2010-07-28 @ 12:36:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0