2:A......NÄR KOMMER DEN 3:E ???

Nyss hemkommen från jobb....

Åh hade gett nästan vadsomhelst för att få kollat på springtävlingarna som var här i Norberg i kväll...Men men det får bli nästa år.

Jag hann däremot ut på hojjen en vända i morse innan jag skulle i väg och dra in kulor. Jag skulle ju som jag bestämt igår sova till kl 12.00 idag...Hahahaha 8.00 var det 2 bruna ögon som var tvärvakna. Kollade lite på nyheterna innan jag släpade mig upp och stack ut på biken...Sååå himla skönt, tills jag träffade på Sigge zick zack....Sen jävlar vart det fart på turen vill jag lova. Klämde skithögen på gamla Fagersta vägen, och jag ryser än när jag tänker på guppet som blev när jag dammade över den...Mitt 2:a roadkill för i år. Vill inte göra flera nu tack !!!!!

Sov dax snart. Ska upp kl 5.00 i morgon bitti. Ska bli sååå uppfriskande...not !!

Slutringlat för den här grabben......


Mina söta päron som har 55(?) årig bröllopsdag i dag....Grattis ni är dom bästa <3

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

I särklass den person som sett mest orm i år......fyn f-n jag ryser



Lotta

2010-07-11 @ 21:27:54
Postat av: Mammamorin

som säger: stackars orm..jag bara älskar ormar!!! Men HATAR fjärilar"!!!

2010-07-12 @ 00:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0