VI ÄR ALLA IDIOTER...........

Idag har jag och några bekanta till oss konstaterat att vi är skadade......Av all skidåkning där uppe i skallen

Vi är på skidtävling för ungdomar men vi har då fan inga egna som är med och åker......Näää för dom är i Skara och Torsby

Till på köpet så har det andra parets ungar slutat med skidor och satsar för fullt på cykel, men lik fan så är dom på skidtävlingar och häckar. Så jag tycker nog dom är ännu mer skadade än vi i så fall...hehehe

Det blir väl så här när man blir ensam hemma och ungarna flyttar ut......Det blir liksom lite extra tid över.

Och med skavsår värre än ett halv kilo köttfärs på hälarna så kan man ju för tusan inte enns tänka på att ut å gå en vända. Hade fullt sjå med att få på mig ett par dojjor i morse när vi skulle iväg.....Det höll på att bli Foppa tofflor, men tillslut blev det extra tunna strumpor i extra stora skor.....Kan medela att jag frös som faaan om fötterna. 

Tur att man inte har något pumps jobb typ bankdirektör(troligt)  vette fan hur det skulle gått att pressa ner hälarna i nått dyligt.

Skrattade som en idiot åt blåsningen när dom blåste den där David på någon slags joga där dom skulle låta som djur och suga in anus.....Såå klockrent. Man riktigt ser hur jävla pinsamt han tycker det är hahahhahahaha 

Det var en grabb som var hemma på permis.
Han hade tagit med sig en handgranat som han visade för sin far.
- Men passa dej - den kan explodera! Kasta den på utedasset för det ska vi ju riva ändå, sa hans far.
Han kastade den på utedasset och det small rejält och en kraftig rökutveckling blev det.
Sen krutröken lagt sig, fick dom se farfar med byxorna och kalsongerna nere.
Han sa:
- Det var tur att jag inte la av den där i köket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0