TACKA VETJA MAGNUS Å BRASSE.....ELLER KANSKE INTE

Fan vad arg man måste vara jämt....

Lyckades på något vis få nys om att jag har betalat in 400 spänn för mycket i A-kassa i 2 år....Hur kul är det, och sen får man sitta i den berömda telefonkön i 17 timmar typ för att få det bekräftat det som jag ringt om för några år sedan och ifråga satt....Nu var det helt fel att jag betalt in så mycket och skulle kunna få tillbaka allt om jag hade en massa intyg.....

Sitta i ny telefon kö för att få intyg skickade.......

Mossan hinner växa fast och bli omöjligbar(heter det så) att ta bort från mig innan jag har suttit färdigt i alla telefon köer....

Idrottsgalan är eller skulle kunna vara ett riktigt bra program om dom bara tog dit några bra artister. Jag fattar ingenting.... som vanligt då. Men vi har ju jätte mycket roligt och kunnigt folk som vet hur man underhåller. Men nu plockar vi fram det mest piiinsamma sketcherna och artisterna ever....

Vem fan skriver dialogerna och vem har bett att vi tar in den där jeppen från Lets Dance..Morgan eller va fan han heter och låtsas att han är kul ???? Idioter, fattar ingenting av allt trams som utspelade sig och måste även få klaga på den där Settman. Han brukar ju vara lite halvmysig, men i detta program är det bara för skämmigt att ha en sådan där pajjas flamsa runt. Han kan göra sig ok i blåsningen eller dyligt, men fan inte i detta samanhang !!!!

I morrn ska jag till tandläkaren......Jävlarns och jag som har skräcken för sugar, galonstolar, sköljkoppar och framför allt...borrar. Vill inte, men måste fan, eftersom en stor jävla bit ramlade ur min stackars trut häromdagen. Det värsta är att det kostar skjortan oxå..Tänk att få lov att betala för pain.......Jag vill ha 5000 kr för att öppna min lilla rosen mun.....INTE BETALA !!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0