SMÄÄÄRTA



Jääävla skit(inte skid) pjäxor som ställer till så man tamefan blir invalidos......


Ajjjj som faaan. Mina gamla hälar pallar inte en långtur.....Säger som min gamla karate tränare som alltid klagade på mig för att jag alltid hade skinnflådda knogar efter träningarna......--Har du fitt skinn på knogarna? Eller va fan är det fär fel???  Jepp och jag kan väl bara konstatera att efter dagens skidtur att jag även har fått detta skinn på fler än 2 ställen ;) ......

Satans ont gör det ialla fall...Extra ont när man skulle i badet kan jag för övrigt tillägga, då jävlar brann det på hälarna...

Nu blire att  proppa fossingarna fulla med compeed i en vecka och göra comeback på laggen till helgen.....Såå kasst.

Hur som helst Jimpa leder det där loppet han är på i Italien..I morrn ska det köras 3 mil till i skate innan resultatet blir avgjort.....Tydligen så hade han inte följt dom där konstiga Italienska reglerna att man inre får byta bröstmuskler innan tävling..... Eller är du så där jädrans stark i dina egna Jimpa ???? Hur som helst Good luck to morrow...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0