SEMEL TAJM....

Barrat ut granen i rummet idag.....och stjärnorna = Kalt som ett hygge här inne nu

Gått runt på byn och inkasserat en massa godispåsar och annat till tävlingen. Suttit halva kvällen med dessa karameller och sorterat och gjort klart tills i morgon.... Då ska jag till Avesta och köpa presentkort på Team Sportia till dom som kommer på pallen....

I dag har jag ätit min 1:a semla, eller en ½ ska jag väl vara ärlig och erkänna. Den var så där riktigt smarrig och jag skulle kunna äta 1 varje dag..men då såg man snart ut som en oxå..

Hasse har fått för sig att vi ska åka skidor på fredag(?).....Därför var han in och köpte sig ett par stavar på Röda Korset i dag....i metall liksom= Sixten Jernberg   hahahaha och hela 50 spänn fick han punga upp med och det var kringlor stora som tallrikar på dom. Jaja man kan ju inte beskylla honom för att vara prylbög i alla fall..

Återkommer om skidhändelsen, man får ju vara livrädd att Fagersta Posten är i buskarna och spejjar...

Var så där för jäkla slapp i kväll så jag gick till Bajram.....Nu är jag så där skönt jäst i magen av semlor, kebab och strips. Riktig idrotts mat. Jag har nästan glömt hur man gör när man springer, men blir det bara under -10 så ska skorna på dirr...

SNART PLATSAR MAN I ......BIGGEST LOOSER

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Har tipsat FP om skidturen, på med rånarluvan om du inte vill vara med på bild.



Ha det bra i skidspåren.



Lotta Potta

2010-01-14 @ 07:54:53
Postat av: PATRIK P

Du verkar ju må bra i kylan iallafall. satt för ett par dar sen o funderade på om nässjö skulle åka upp till parstafetten, men vi skippade det. Vi får se när vi syns nästa gång. Missade dig på pinglan.

2010-01-14 @ 09:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0