RAPPORT FRÅN KYLAN.....

Tävlingen vart flyttad idag till ett ställe som gud kommit ihåg, för där var det helt plötsligt "bara" 14 minus.....

Nere vid våran likbod var det 29.5- när vi åkte i väg i morse. Och på vägen till det andra stället så steg helt plötsligt temperaturen med en jävlans fart. Så på 1 km var det 14-......Hur märkligt som helst ju. Fast det är inget att fundera på, viktigast att det blev tävla av....

Felice gjorde en kötta vurpa....och då tickar klockan på....Men hon tyckte själv att det känndes hyffsat och det är det som räknas..

Jag sov i underställ och pyamas+tjocka raggstrumpor i natt.....Ändå så skallrade jag tänder värre än en uteliggare i Sibirien....Tog tillslut ett sovpiller, men va faaan hjälpte det...? Inget. Låg och stirrade och huttrade till kl var runt 3 sen somnade jag nog av ren förfrysnings utmattning.

I dag har vi 16 inne...Rena bastun liksom

Gruvar mig för att gå till kojs i kväll......Får väl hetta upp den sista Dufenkroken och panikdricka 2 minuter innan man dyker ner i vaken.....eller ursäkta mig sängen menar jag.

Nu står det inte på förrän fläskfilen ska fram på bordet och lite softning till Robinsson efter det. Har även en maxibag med Sourcream chips att gräva i om tarmen suger efter det....och det brukar den göra

I morrn är tävlingen flyttad igen och det är äntligen klassiskt stil....

Klassisk stil= Felice
Fristil(skate)= Ninni
skita på sig stil= Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0