PÅ JAKT EFTER PRISER....

Håller på med att fixa priser till skidtävlingen vi har på Torsdag....

Det ska beställas medaljer och tiggas priser. Det här med tiggandet var mer pinsamt förr i tiden Nu bryr jag mig inte ett dugg.....

Vissa affärer är jätte hyggliga medans vissa är rent ut sagt otrevliga...ja jag vet, det är säkert massor med folk in och tigger men för det så behöver man ju inte vara surare än ättika..!!

Vill passa på att tacka våra gulliga chefer på både ICA och Konsum som alltid ställer upp...Tack och bock

Har dansat ut julgranen i köket idag(för mig själv) När man gick förbi så hörde man liksom ett prassel varje gång....Det var barr som lämnade grenarna av vinddraget från förbi passerandet....Helt dö med andra ord, och jag som pysslat om och vattnat den som en idiot....Det är tacken det !!

Nu är det tomt så det ekar där inne, ska byta gardiner senare i veckan och fäkta ner resten av pyntet...Sååå tråkigt, jag som älskar julen...buuuu ett helt år tills nästa gång.

Åkte med KW Upp till klubbstugan och ljög ett tag. Kände att jag måste ut och träffa lite folk, suttit inne med pappers jobb om tävlingen hela eftermidagen så att komma upp dit en sväng var behövligt....

Nu har jag kollat på mästarnas mästare....Kan inte hålla på någon, alla är så jävla torra, tjocka eller skrytiga...

I morse åkte Ninni hem till Torsby igen med sin ömma rumpa. Fick lov att sitta på en tjock kudde i bilen och Krösa som vart här i en månad nästan hängde oxå med.....Kommer att bli så himla tomt utan en kelig misse i sängen, Rune är ju den osocialaste katt skrället ever....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0