MYCKET JÄSPANDE I KVÄLL......

Blir vansinnig på att inte kunna träna. Får varken på mig löparskor eller änn mindre pjäxor utan att känna det som om häljävlarna håller på att brinna upp....

Men det är väl bara att bita ihop och stå ut till helgen, för då måste det fan i mej vara läkt. Annars klipper jag hål i hälarna på några dojjor...

Tråk möte i Västerås med skidförbundet....Alltid så himla dåligt med folk som kommer ur styrelsen. Har inte fått någon klämm på dom där nissarna som går med i en styrelse men aldrig visar sig...förrän vid det dyra fast för dom gratis julbord. Sen ser man inte många av dom förrän vid nästa årsmöte, för att återigen ta ytterligare en plats i styrelsen.

Jag tycket att är man med i en styrelse så ser man till att närvara..hur tråkigt det än är. Man har ju frivilligt tagit åt sig att sköta ett uppdrag och då gör man det....däremed basta !!!!

Själv har jag missat max 3 möten på alla 6 år jag vart med.....Fast det har vart tungt att åka iväg många gånger kan jag villigt erkänna. Nu har jag 1 år kvar och sen tror jag att jag måste ge upp och lämna över det "kuliga" jobbet som sekreterare åt någon annan stackare  =)

I morrn bär det i väg till Torsby...Var så länge sedan jag var dit, 2 månader nästan, så nu börjar det bli dax att bege sig dit och kolla om dom har städat i sina lägenheter..mooohahahaha

Har jag tid och om vädret är ok så ska jag nog gå och kolla på skid skytte VM för juniorer som pågår därnere just nu. Har aldrig sett en sådan tävling och man kanske skulle passsa på när man har sådan chans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0