INGA LÖSPATTAR TACK.....

Blir lite orolig när jag läser på hemsidan till den Italienska tävlingen Millegrobbe som min brorson Jimmie är iväg och ska tävla i den här helgen.....

Hm jorå jag vet att det kan finnas en del konstiga folk som tävlar i skidor, men det känns ju som om denna regel  dom har känns liiite för crazy..eller ??

7. Inte tillåtet att byta namn eller utbyte av bröstmusklerna.

VAAAA!!!

Äre så det funkar i skidvärlden..Inget EPO, bara en massa gubbs som sätter in starkare bröstmuskler bara så där när det ska åkas 3 mil ???????????????????????????????????

Jag kan ialla fall gå i god på att Jimpa inte satt in några sillisar...eller??

jimpa vinner lätt
Engelbtektsloppet 09
Hade du dina bröstmuskler jimmie, eller var det någon annans.....??   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0