I SKENET FRÅN EN PANNLAMPA

Måste bara få vara lite lyrisk........

Hallelulea moments på kvällskröken. Pannlampa, massor av snö, kolsvart, alldeles tyst och mitt i skogen......Bara jag och mina skidor....

Ingen medecin i världen kan göra själen så här gott...

Jag ramlade riktigt rejält i en nerförs backe som inte syntes i min lilla stråle som min pannlampa avger....och jag vart inte enns arg....Fattar ni vilken harmoni det är att vistas i skogen utan vare sig folk, ljus eller kärringar i raggstrumpor.

Bakhalt hade jag med....Fast det gjorde liksom inget, bara en sån sak.

Tur att man inte är mörkrädd... För det var som ett negerarsle där ute

SÅ HÄR UNGEFÄR SÅG MIN UTSIKT UT...INTE UNDRA PÅ ATT MAN MISSADE NÄR NERFÖRSBACKEN KOM

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ha ha, dags att skaffa en starkare pannlampa kanske?!!!! Det där såg "risky" ut.



Själv har jag traskat runt halva Eskilstuna (veckopendlar nu i 10 veckor), nu på morgonen. Gick min runda baklänges, gick åt helvete.....kom alldeles fel, tur att man har lite lokalsinne, jag kom hem.



Snart helg, vin?



Lotta Potta

2010-01-21 @ 11:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0