FORRRRDEN

Ja tammefan blev det inte en bil till slut......

En grå tantpärla med röd rallyratt och fungerande rövvärme....

16 ventilare och låsbart tank lock, verktygslådan i skuffen var visst en cd växlare...Ja ni ser ju hur pass hävert man är när man köper bil. hahahaha

Provkörde Forrrrden till ett upplyst ställe, eftersom jag var och kollade på den när det blivit mörkt(bara en sån sak) och gick ut och gjorde det vanliga.......

Sparkade på däcken, kollade i skuffen(efter vad igentligen) provade bakrutetorkaren(?) och lyfte på huven, för att kolla på vadå?????? Alltså jag har ingen aning men jag kollade ner och kände mig duktig att jag åtminstonde gjorde det.

Äh jag slår till, tänkte jag. Och det gjorde jag. Prutningen blev hård och inte så mycket som jag tänkt mig att få ner bilen i. Men jag är rätt nöjd ändå... Det vart en tusenlapp över till Ninni s telefon som jag ringde tidigare idag och skämms prutade till mig i Västerås....Där fick jag nästan Ågren efteråt, och det är fanimej inte ofta som jag får det....

Jag till och med krävde att kärringen som hade telefonen skulle åka till min kompis Pernilla som bor i Västerås med den......Då började hon att vela hörde jag, men jag stog på mig och sa att jag tog telefonen endast om det gick att komma överenns om leverans plats...Jag har lite svårt att komma dit säger hon till slut efter att jag gått på i vanlig buffel takt...Vadå svårt säger jag ???? Hur svårt kan det va????
Ja i och för sig så kan mina assistenter åka dit med den får hon ur sig....

Vaaa assistenter, säger jag.....Vadå assistenter ???

Jo du förstår jag sitter i rullstol och har inte vart ut sen i jul........RIDÅ tack

Kan meddela att min vän Pernilla åker hem till denna stackars människa i morgon och hämtar telefonen så att hon slipper sätta assistenterna i onödigt jobb.....Usch och jag som prutade så inni bänken på telefonen. Jaja inget att göra nått åt. Måste sluta bete mig som om jag vore i Turkland så fort jag ringer på en annons.....hehehehe

Min käft värker oxå kan jag meddela...Fast jag har väl fått för mina synder 

Kommentarer
Postat av: PATRIK P

Hej på dig! Vi bestämde oss för att tävla i Norberg lite längre fram. Men var är inbjudan till klackbergsspelen? Kul med lite smålänningar väl.

2010-01-20 @ 10:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0