ETT MATHAK MED ÄCKELFAKTOR 10 AV 10

I kväll ska jag med stort intresse följa det där usla programet Elaka kocken.....

Han är på besök i min gamla home town Avesta och läxar upp restaurangen Trapper..

Det roliga i detta är att jag för många år sedan jobbade som kock där lite extra...Och jävlar i mig vad skitigt och äckligt det var på detta hak...JÖSSES

Första gången jag kom dit fick jag en lort chock...Vägrade att jobba innan jag fick skura livet ur mig och slänga en jävla massa mat som det växte hår på..HUUU vad äckligt. Och kocken som brukade vara där var en såndär nisse som inte sett tvål själv dom sista veckorna...Bestämt åkte han HD oxå kommer jag i håg..hahaha

Jag vill ha kliniskt rent när jag grejjar med andras/min egen mat och blir vansinnig på Hasse som aldrig enns sköljer av grönsakerna..FAAN skriker jag, man vet aldrig vem som klämt och känt på tomaterna innan, någon jävla pissgubbe som nyss hållt i sin nerpinkade otvättade snorre.....GAAAAHHHH vad vidrigt. Fatta att jag sköljer allt hysteriskt

Hur som helst. I kväll ska jag beskåda detta sunkiga matställe som jag lyckades städa så det glänste.Och jag severade ialla fall inte mat som det växt saker på och luktade som ur kattlådan...

Vet oxå att det bytt ägare, så dom som får skäll som faaan i kväll på tv:n är inte samma folk som när jag var där. Fast det verkar ju vara samma idioter  det här med.....

Telefonen jag skämms prutade på har levererats till mig idag.....I ny skick vill jag påstå. Sånt gillas av mig/Ninni

Nu blire broccoli gratäng med massor av dyng ost i......dyngost=utedass lukt/smak men faaan så gott

Söta är vi som socker....Tänker lite extra på dig i dag stumpan. Du vet att jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: pisi

jag älskar dej med

2010-01-21 @ 22:50:03
Postat av: Lotta Potta

Nu ska jag sluta äta på tvivelaktiga ställen.....inte för att jag gjort det innan heller ,men man vet fn inte vad som händer i något kök. Jag är som du, ingen blir sjuk av att äta min man, här sköljer vi av bara f-n.......L är nog som Hasse, om han ens hittar ut till köket........



Ha en skön helg!



Lotta Potta



Ps. Superfin bild Ds.

2010-01-22 @ 08:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0