EN STUND UTAN LÅNGFILLINGAR.......

Idag har det vart social träning....Vart till Avesta en sväng. Det känns som om det var 50 år sedan jag gjorde nått annat än frysit, häckat vid tv:n och fikat.....Så att se lite folk var inte så dumt...

Bara det att ta sig ur mjukisbrallona med långfillingar(fast man är inne) och få av sig fleece tröjan gjorde gott. Fixa sig i håret kommer jag nästan inte ihåg när jag gjorde sist....Mössa varje dag innebär att man inte står så där skitlänge framför spegeln och donar....Nu upptäcker man även den fantastiska utväxten man har på 1 cm när man grejjar i frillan...Fan och jag har 2 veckor till frissan...På med mösan i 2 veckor till alltså.

I morrn bitti kl halv 7 bär det av till Åsarna för skidtävling....Det var 32 - där i morse så vi får väl hoppas att det blir några grader varmare tills på lördag när det ska tävlas...Annars vetefan om man inte får ta Wassberg i skägget och se till att det blir avblåst...Känns som om det vore en aning kulet att åka i tunn tävlingsdräkt i den kylan...Fast då kanske det går fort utav helvete för att få komma in i värmen och köla av...hehehe

Ska försöka komma ihåg kameran och ta lite fjäll kort och på gänget som är på G.....

Förresten lill Lotta....Försök inte att köpa glögg på bolaget i Avesta. Det var tvärslut på allt och inget mer skulle det bli heller...VAAAA !!! Vintern har ju bara börjat ju. Ska minsann in på Svegs bolag vägen upp till Åsarna och kolla om dom har samma järnsläpp...Detta var verkligen dagens kalkon  BUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0