EN STAFETT MED ÖS....

Oj vilken fart det är i denna tävling vi haft i kväll......

Inte många döa stunder och 56 lag var med och tuppades i olika klasser...

Tycker tävlingen är ganska så mysig med lite blandat folk som tävlar. Allt i från riktigt duktiga storfräsare till sådana som springer på skidorna....

Synd att vårta speaker ljud inte gick...men så är det, allt kan inte funka jämt.

Prisutdelingen gick smärtfritt...Alla som var med fick något och ingen blev utan. Har samma panik känsla varje gång jag har hand om en prisutdelning...Tänk om det fattas, att jag i någon stund av demens räknat fel....

Värst var det på cykel SM vi hade förra sommaren...Jävlar vad mycket det var att hålla ordning på då, får hybris bara jag tänker på det nu. Att jag(vi) fixade varje sermoni som det så märkvärdigt heter inom cykelvärden utan ett enda misstag...Och det hade det inte fått blivit heller på ett SM.....I 5 dagar var man i nervös koma den sommaren och förstår än idag inte att jag tog åt mig det fast jag precis fått veta att jag hade fått hudcancer..Fast då slapp man i alla fall tänka på det i några dagar....5 otroligt roliga dagar ialla fall, och jag är glad att jag/vi fått vara med om att hålla i en så stor sak som prisutdelningen ändå var.

Nu är jag hemma med stelfrusan tår och fingrar. Ska sätta mig i badet och tina upp..om det går

I morgon bär det av på äventyr som sagt....Hasse på skidor och jag får väl försöka hålla mig för skratt.... Men man vet ju aldrig, han kanske har vallat sina skidor med pulver för att åka i från mig utför...


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Hm, ja det är alltid bäst att ligga lågt, han kanske åker runt som om han fått eld i baken.......!



Ha en skön skidtur och en trevlig helg.



Potta Lotta

2010-01-15 @ 08:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0