EN FLOTTIG BRUD I LYX FÖRPACKNING....

MOOOHAHAHA JAG ÄR ETT CHIPS OCH GODIS MONSTER.......

SKÄMMS INTE ETT DUGG FÖR ATT ERKÄNNA ATT JAG MÅSTE HA NÅTT FEL PÅ MITT INTAG AV FLOTTIGA OCH ONYTTIGA PÅSAR MED DESS DELIKATA INNEHÅLL.....

FAST I DAG NÄR JAG STÄDADE LITE I VÅRT SKAFFERI SÅ INSÅG JAG NOG ATT JAG MÅSTE DRA NER LITE PÅ INKÖPEN....FÅR PANIK OM JAG INTE HAR NÅTT ATT SMASKA PÅ NÄR JAG SITTER I SOFFAN, DÄRFÖR DETTA LAGER..HAHAHA

GLÖMMER BORT ATT JAG INTE HAR NÅ UNGAR HEMMA LÄNGRE.....DÅ KUNDE HELT PLÖTSLIGT EN PÅSE VARA BORTA SOM JAG SKULLE TRYCKA I MIG..JÄVLARNAS SÅ FÖRBANNAD MAN KUNDE BLI DÅ..

NU FÅR JAG HA ALLA GODSAKER I FRED = ME LIKE

DET KONSTIGASTE ÄR ATT MAN INTE RULLAR FRAM...MEN DET KANSKE SMÄLLER TILL OCH SÅ ÄR MAN KANDIDAT TILL OPERATION FETT POGRAMET..VAD VET MAN??

EN SAK ÄR SÄKER...DET FINNS RÖK, ALKOHOL OCH ANDRA DROGER SOM MAN KAN BLI BEROENDE AV......HJÄÄÄÄLP VARFÖR FINNS DET INGET HEM FÖR SÅDANA SOM MIG ?? CHIPSHEMMET, STÄLLET DU FÅR HJÄLP ATT BLI AV MED BILRINGAR OCH FLOTTIGA TOMMA PÅSAR SOM MAN GÖMMER LIKT EN ALKIS..HAHAHAHA

NEJ NU SKA JAG TA OCH ÖPPNA EN PÅSE..HMMM BLIR DET OSTKROKARNA TRO ??


Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Hahahaha! Du är för rolig du!

2010-01-22 @ 22:19:22
Postat av: Lotta Potta

Hm, tror du att det finns ett chokladhem också?????



Ska dra med mig barnen ut på längdskidor idag.....L kan bara valla slalomskidor så jag tror du måste komma och valla åt oss..



Ha en skön lördag.



Potta Lotta den yngre

2010-01-23 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0