3 SNÖSTJÄRNOR PÅ TUR....

Imorgon får man köa till invalid P platsen igen......

Lyckades nästa klämma hela Kristina loppet idag med 2 ungar som stressade skiten ur mig...

Tyckte att det var en nära döden upplevelse i Galgbackarna...och efter dom så är man så jävla slut att man inte hinner hämta sig förrän det är dax för Brännvins backen...Och som sagt en vätske kontroll där med en Gin Å tonic skulle inte sitta helt fel under västen....eller jag menar tränings jacka   hehehe

Fast det var  himla fint före och ca 8 minus med sol så det gick ingen större nöd på oss där ute.....och kan ni gissa ??? Jag hade fäste <3 <3 <3

Fan vad ni missar ni "töntar" som inte klämmer lagg alltså.....

Kollade på ett mycket bissart program på tv i kväll....Grå skallar som var boudybilders. Värsta anabolic gubbsen som var fullpumpade med tävlings jävlaranamma och blev rollade med brunfärg innan showen....Man kanske tycker att när man är 75+ så borde livet innebära bridge, långsamma promenader och möjligtvis lite boule......Inte det här. Blev stum när en tant på 86 bast kliver in på gymmet och gör chins värre än värsta kines gymnasten......fatta noll. Eh, vid 86 då är det vertkligen dax för rullator, bajsmedel och färdtjänst.

När jag kom hem stel i benen och allmänt trött så kommer jag precis ihåg att jag lovat polar`n Nettan på en LÅÅÅÅÅNG promenad med pannlampa...Tur att man kunde skylla på att det var skidor på tv:n så vi sköt upp den till i morrn....
 
MINA TRÄNINGSKOMPISAR...


HELT OK SPÅR, NATUR OCH VÄDER....


VAD ÄR VÄL EN SEMESTER I THAILAND MOT EN KALL VINTERDAG I SVARTBÄCKEN...?


NU GER MAMMSEN UPP...OCH DOM ANDRA FORTSÄTTER 6 KM TILL, I LUGNARE TEMPO  ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Åh vad härligt det ser ut.

Idag var ju verkligen en skiddag......själv har jag släpat runt på mina tre barn och ett av barnens kompisar på klädaffärer i Västerås.....Öh..

Tur att dottern och kompis klarade sig själva för det är f-n ett helt företag att ordna med kläder för en person av manligt kön, TYDLIGEN HATAR DE AFFÄRER REDAN I LÅG ÅLDER!!!!!!!!!!!!



Ha en skön kväll.



Kram



Lilla Lotta Potta

2010-01-04 @ 22:09:52
Postat av: Mammamorin

Näe, "Hasa plank" är inte min grej, jag tycker utför är roligast!

2010-01-05 @ 11:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0