SVULLEN SOM EN VÄRSTA BUTTERKAKA I MUNNEN

AJJJ min käft...Hur kan man få in så mycket prylar i min trut och samtidigt tro att man kan föra ett samtal ??

Det börjar med att tandläkaren säger att det här måste du ta bedövning för, det är en stor amalganfyllning som ska borras ur och det kan kännas......

Vid ordet bedövning så kommer bilderna av sprutor fram i min hjärna och genast så sätter det igång en våg av illamående inom mig och jag börjar genast att svettas..Måste jag, piper jag fram...Kan jag få sån där salva som ungarna får tänker jag, men vågar inte fråga för att inte bli idiot förklarad...

Det går fort att ta den och det kommer att göra ondare utan för att jag måste borra så mycket säger tanten med munskyddet....GAAAHHHH vid ordet borra mycket så blir jag nästan lite yr....

Jag kan inte begripa att jag blivit sån jävla mes när det gäller allt som har med vita rockar att göra....Eller jo det kan jag nog när jag tänker efter....Alla vändor med ungarna och deras konstigheter som blodprover med svimningsanfall, utdragning av tänder inkl operation av en tand som satt i gommen där jag fick vara med och assistera lite grann och stora sprutor som gör att jag nästan kräks när jag tänker på dom, ja så har vi lite fina kamera undersökningar genom näsan....osv osv

Och mitt i allt så ska en annan vara med och känna paniken komma över alla äckliga sprutor, slangar och gud vet allt.....

Kanske inte så konstigt att man vibrerar i tandläkar stolen...

Det allra värsta är när alla grejjor ska in i munnen+fingrar.....Får verkligen nästan panik av att ha allt jox därinne och inte kunna göra nått....Får tänka 100 gånger att ANDAS för faaan. Sen börjar hon med munnskyddet att fråga en massa..Men hur fan ska man kunna svara, och nicka törs man ju inte då kan ju borr fan hamna på fel ställe....

Nu är pärsen över och 1300 kr fattigare blev jag......

Och vet ni ....... Jag ska kolla på en bil idag. Hahahaha ringde på en skorv i Avesta och det visade sig att det var min brorsas granne som skulle sälja sin frus fordon....så sjukt. Jaja vi får väl se om det blir nått köp

Kommentarer
Postat av: lotta potta

Nå, blev det någon bil???



Lilla Lotta Potta

2010-01-19 @ 15:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0