RAGGSOCKE AGG......

Jag hatar kärringar i raggsockor......

Hela helgen har vi pressat skidor både i spåren och framför tv:n jag har så ont i kroppen att jag blir nog tvungen att medicinera mig med lite starkare doningar än glögg i kväll känns det som...

Det är nästan lika jobbigt att titta på skidor som att åka...Brorsans grabb som fick premiär åka i världscupen i går fick en jobbig dag...Var nog inte det bästa upplägget med en panikflygning ner till Estland på kvällskröken, för att ställa sig på startlinjen bara så där..Jaja han har ialla fall fått vart med och lekt med dom stora killarna.

I dag var det en kärring(i min ålder) som lekte med mig i skidspåren....Va fan vad det som hände ???

Tycker att det gått riktigt bra att klämmt lagg i år. Är inte alls lika jävla vrålslut efter 2 km som jag var förra vintern. Nu är det mest att jag har skita ont i axlarna, men jag ger faaan i det just nu. Det går bara inte att sitta inne och ha ont, det blir nästan bara värre för psyket att sitta och känna efter..Att jag nu känner mig som att jag gått genom en stenkross får man väl stå ut med...Bara att ta ett eller kanske två pilller och hoppas på att det blir pytte lite bättre....

Åter till raggsockan....

Hade åkt milen när jag kände att ett varv i Nordansjö skulle jag palla med.....Tills en kärring med raggsockor och vindbrallor kommer upp jämsides, säger hej och försvinner.......Tror ni att jag tycker det är ok ?? NOT

Men vaaa faaan tänker jag, och vips så är nummerlappen på igen....Nu jävlar

Fast jag tar i så att jag känner blodsmak i munnen och skiter i att mina axlar vrålar åt mig att sluta så sätter jag efter raggstrumpan för allt vad tygen håller.....

Kärringen stakar värre än wassberg och jag erkänner här och nu att hon bara försvann hur jag än slet som en idiot bakom så såg jag bara att avståndet ökade......Faaan och jag som kände mig i hyffsad form. Jävla kärring till att få ner skidsjälvförtroende i pjäxorna igen.....

Nästa gång ska jag oxå ha raggisar....Verkar ju gå fort att ha sådana på sig !!

SKIT I UTRUSTNINGEN....PÅ MED ETT PAR AV DESSA OCH DU ÅKER SOM CHARLOTT KALLA



Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ha ha, raggsockor är ett vinnande koncept alltså...



Jag tror att tanten gick på Anabola......

2010-01-17 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0