EN SPRUTA SOM HETER DUGA.....

Kommit hem från iskylan i norr.....Landade i Norberg i 9 tiden i går kväll och 17 -.....Vaaa det var ju rena högsommar värmen här ju...

Trött efter att knapt sovit en blund i Åsarna och i bilen är det stört omöjligt att sova....Så man kan säga att det var mer fart i ett lik  i går kväll...än mig

Munnen full med blåsor och huvudvärk så att jag trodde skallen skulle klyvas i 2 delar gör att man liksom inte känner sig så jävla snärtig. Inte blir det bättre av att man tamefan inte kunde sova i natt heller....

Upp i morse och i väg på nästa tripp.....Västerås och ortopeden med Ninni. Mitt liv verkar gå ut på att frakta sig mellan olika uppdrag med ungarna. Var så trött i morse att jag nästan var spyfärdig och inte blir man gladare när man vet att man måste ta en dust med sjukvården och försäkringskassan under dagen. Försäkringskassan som glömt skicka ett skit viktigt intyg till mig...Började morgonen med att sitta i bilen på väg till Västerås i en fantastisk telefon kö på 23 minuter, bara för att höra att dom verkligen glömt skicka intyget..Jorå mycket riktigt.

Ge mig en spy påse att fylla.....

Sen så var vi in på en affär i Västerås som hyr ut festkläder....Till och med personalen flabbade åt os när vi kom, för jag hade lovat på heder och samvete att efter Felices SVIN dyra klänning att aldrig visa mitt tryne där igen....och vad gör man ?? Jepp 6 månader efter dyker man upp igen och dom vet så väl vilka vi är..nötterna från Norberg som köper dom dyraste klänningarna jämt. Nu kan vi snart öppna egen uthyrning här hemma, för vi har ju lyckats skrapa ihop 3 st som bara hänger och skräpar liksom...Och en 4:e vart det oxå. Och jag som bara vääägrat detta hela tiden med en 4:e. Men nu ska resten av klabbet säljas för att finnasera den nya sagoklänningen....Och det med basta !!!!!Nu ska dom bort

Håller nästan på att missa ortoped tiden för all provning..Får panik springa till bilen och tokgasa till lasarettet...

Sen är det bara att hålla i sig vill jag mena.......

Efter en snabb undersökning så tycker doktorn att det enda som är att göra för Ninnis skada är en feting cortisonare rakt in i muskeln...i röva 

Och vi är båda hysteriska för det här med sprutor så nu sätts det igång en apparat som inehåller hyperventilering, vrålgrining, värstingtranspirering, jämmer och elände....hela kittet liksom inom en tids period på 1 minut......

Åh fy fan vilken size det var på nåljäkeln alltså....Här snackar vi strumpsticke modell. Ninni grinade mest efteråt, då blev doktorn lite irriterad och sa.....Du det är liksom klart nu

Sen vinglade vi ut från behandlingsrummet bägge 2. Jag var minst sagt lika slut jag med. Fy fan man ska då vara med på allting..Det var liksom lite lättare på Ruths högtidskläder, behagligare stämning att svepa runt bland bröllopsklänningar i stället för kalla britsar med galon och plasthandskar på personalen.....

Hoppas på en god natts sömn med många drömmar om kanyler och klänningar...

RAKT IN I RÖVA MED DEN BARA.....


ÅSARNA VYER


-17 OCH SOL...KANON DÄ


HENRIK MJUKAR UPP INNAN.....


1 MIL KLASSISKT....SOM GICK SÅ DÄR



Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ut med en annons på klänningarna bara, det är nog många blivande studenter som vill köpa, borde vara lätt som en plätt.



Ja, visst f-n blir man galen på alla dessa köer man måste sitta i, men f-n vad effektiva resten av personalen, som inte längre behöver prata i telefon, måste vara numera.



Ha en bra dag i sommarvärmen



Lotta potta

2010-01-12 @ 08:06:24
Postat av: Mammamorin

Aaaj, jag fick ont i baken nu när jag tänkte på sprutan!! Hujeda mig, hatar sprutor!

2010-01-12 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0