2010 01 01

Så var det här , det nya året.....

Hoppas det blir ett bra år med mycket galenskaper som det alltid brukar vara i denna famlj...

Skidtävlingen igår gick bra och jag är järre avundsjuk på Henriks fina pris..En bauta stor stall lykta i trä. Tyckte när jag tittade extra noga på den att det stog att den var till svärmor....hehehe

Jag brukar alltid ha hand om prisutdelingen på vårat springlopp(Sylvesterloppet) som vi brukar ha här på nyårsaftonen år efter år. Men i år är det första gången som jag lämnade över ansvaret till någon annan..och jag tror det gick skapligt. Inte som när jag har det förstås... men för övrigt så fick nog dom som skulle ha pris..pris.

Idag så har det varit en slappar dag med lite nytt granris plockning och en promenad i snöyran. Sen har man suttit fast i soffan med skidåkning och Bonde....

Tyckte nästan synd om Roger för en kort stund.....Men det gick över ganska så fort..

Jag häpnar över all kärlek som bara lyser om alla bönder och sambos....Alla verkar vara kanonkära och bebisarna kommer stup i minut...Sötast är ialla fall dom i Månkarbo. Snacka in love alltså.

I morgon ska jag försöka ta ett par stavtag igen..Om det slutar att snöa eller att tempen blir som folk igen. Har inte haft ett skit lust att ut och plåga mig i detta väder...Fast efter Victiria Secrets så skulle man behöva ut i 6 timmar per dag känns det som om man ska få fason på gammel skinnet...

Hasse bläddrar i alla möjliga resekataloger och vill i väg till än det ena än det andra stället....Sist på tapeten var det ett värsting hotell med egen pool utanför ballkongdörren....Såg ju hur ok ut som helst, men det kostade 9000 kr/veckan per person...Inget för mig alltså. Det får bli som vanligt en vrålsista minuten med Detur till Alanya för 1,995 kr och man kan hamna som vi gjorde för 2 år sedan....halvvägs upp i bergen. Såå jävla värdelöst, men motion fick vi ska gudarna veta..hahaha

MIN FINA KRANSKULLA 2007 PÅ SYLVESTER LOPPET...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0