DET VAR EN GÅNG......

Trött idag.....hela dagen

Hittade på video kameran och satt och tittade på en massa filmer som jag spelat in under flera år på ungarna och deras bravader.....

Det var allt ifrån cabare, bal, midsommarfirande, kattfödslar, kattparningar(?) tävlingar och läger....Och jösses vad små dom var mina och andras gryn, Och vad alla var olika sig..Bara min mor och far såg lika "gamla" ut som vanligt.

Åh vad mycket kul som har hänt och jag är verkligen jätte glad att jag spelat inn allt detta.

Kul för ungarna att ha kvar när dom blir lite till ålders....hahaha

Tänk när Felice vann Göteborgsvarvet och fick en mega stor kex choklad, det är filmat och för att inte tala om när Ninni var stjärna på skolans avslutnings cabare i 9:an. Jag satt som en dåre och filmade hela skiten..Inte kul just då....Men nu så

Ångrar att jag inte köpte en ny kamera när min gick sönder, för det är verkligen kul att titta på så här många år efteråt...Får väl bli när barn barnen kommer...om 10 år(hoppas jag)inte förr  ;)

Tänk att ni blivit så stora.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0