ATT SKIDA ELLER INTE...DET ÄR FRÅGAN

Hejjat mig hes framför tv:n idag....Helt jävla imponerad över den där Northugg, där finns det vilja, jävlar annamma säger jag bara...

+ i kanten för Jönsson, Hellner och Danielsson oxå

+++++ i kanten för tv producenten som filmar när grabbsen byter underställströjor efter målgång...Inte helt fel att se lite välpumpade bringor bara så där...Kredd för det

Jag vart så inspirerad att jag sa åt Hasse att valla upp ett par skidor och satte pjäxorna i skovärmaren......Bara för att inse att helt plötsligt var det - 15 grader ute. Jag fryser häcken av mig vid minus 5 redan så jag fick lov att ställa in .....i dag med!!!

Alla sommar kataloger har typ ramlat in i brevlådan dom sista dagarna....Det är ju inte så att man dreglar över Ellos modevibbar, men jag ska skämmas och erkänna att jag hittade ett par boots med halvkorta skaft som jag smådreglade lite över..Jag gillar boots och grova pjuck till klänningar, ser inte så jävla uppklätt ut. Och så kan man ju gå i skiten oxå...Och det är ju alltid en fördel....

Annars vet jag inte om det var så mycket som fick mig att gå upp i brygga. H&M har väl kanske det bästa utbudet, men det kan man ju prova och se i in the real life om några veckor i Avesta. Och konstigt nog så brukar kläderna se ut och passa som skit när man fått hem det och börjar prova....= köpa och prova på affär´n i stället....Jepp

Tycker att tönt programet Lets Dances reklam är skitsnygg med Stefan Sauk....Den där Elin Kling ser mest skitnödig ut i sin....Tycker ialla fall jag...Stormästaren i dans

I morgon ska Felice tävla i sprint någonstans i Uppland. jag blir alltid lika full i skratt när jag ser mina ungar tävla i den grenen...Tänk om dom var lika raska i fötterna som dom är i munnen..Då skulle Hanna Falk kunna gå och byta om...For ever

Jaja spräng ljudvallen i morgon gumman. jag vet att du kan det vid vissa tillfällen i alla fall..mooohahahaha !!

Själv åker jag till en annan tävling i Grängesberg och hejjar på brorsonen Jimmie...Kan bli ett ruggigt spännande lopp...

Saknar mina tjejer....bägge har lov, men det är ingen här hemma...Snyft 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0